Samsung A60B Parquet rood

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 35 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Samsung A60B Parquet rood op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

jeano 20-02-2014
Geschreven voor: Samsung A60B Parquet rood

Heb deze stofzuiger nu een paar weken en ben tot nu toe zeer tevreden!
Na een paar jaar de miele black pearl te hebben gehad waar alles aan stuk ging ben ik op aanraden van de verkoopster over gegaan op de deze samsung.
Het is een zeer degelijk apparaat met een mooie vormgeving en een mega zuigkracht.
Er zit een normale zuigborstel bij maar ook 1 speciaal voor parket en nog extra hulpstukken.
Er zit een heel lang snoer aan wat automatisch oprolt en de stang is makkelijk in parkeerstand weg te zetten.
Mijn moeder heeft al 17 jaar lang haar samsung stofzuiger dus hoop dat ik er ook zolang van mag genieten maar tot nu toe voldoet hij aan al mijn verwachtingen!

Wilend8800 03-03-2014

Beste jeano ,

Mag ik u vragen waar u deze stofzuiger gekocht hebt .
Ik ben er ook naar op zoek maar kan geen leverancier vinden .

B.v.d Wil

Meertje 84 16-02-2014
Geschreven voor: Samsung A60B Parquet rood

Prima stofzuigen. Voldoet aan mijn verwachtingen.
Heeft een goede zuigkracht ook langs de randen zuigt hij al het vuil op (waar ik bij mijn oude stofzuiger de stang er af moest halen om vervolgens alle randen op mijn hurken te doen, hoeft dit nu niet meer)
Klein - puntje is dat aan het parket opzet stuk geen bevestigingsstukje zit zodat je ook deze bij het opruimen vast kan zetten aan de achterkant van de stofzuiger.

MarkvoortMC 16-02-2014
Geschreven voor: Samsung A60B Parquet rood

Uitermate tevreden met onze nieuwe stofzuiger. Zuigkracht krijgt echt een 10 ! We hebben hem zelfs al een standje teruggeschoven omdat we anders bang waren dat hij het laminaat zou opzuigen ;) Al jaren ergerden we ons aan het stofzuigen. Met een grote hond in huis en veel haar dat in de vloerbedekking (trap en schoonloopmat) bleef hangen. Op onze knieen moesten we dit eerder uit de mat zuigen. Nu gewoon een keer met de stofzuiger erover en weg is al het haar. Werkelijk een genot !!! Wat ook bijzonder prettig is.. is de in hoogte verstelbare stofzuiger stand en het lange stroomsnoer. Ideaal !

Progreacja 12-02-2014
Geschreven voor: Samsung A60B Parquet rood

Kwaliteit is goed, met veel functies, met ruim genoeg zuigkracht. Ook de slang is lang genoeg. Ook lijkt de filter te werken. De wieltjes zijn handig voor het stofzuigen: goed design. Ook de hulpstukken zijn nuttig. Wat minder is het geluidsniveau. Dit had wel minder gemogen. Maar voor rest doet deze stofzuiger zeker wat het moet doen!

Roelof1963 11-02-2014
Geschreven voor: Samsung A60B Parquet rood

Het is een mooie stofzuiger Heel veel zuig kracht en weinig geluid. Wat in de folder staat van die 79 DBA klopt niet hij maakt veel minder geluid. Ideaal dus.
Duurzaamheid kan ik niets van zeggen. heb hem sinds een paar dagen. Hopelijk gaat ie langer mee dan de miele die we eerst hadden. 4 jaar

SpinningManon 10-02-2014
Geschreven voor: Samsung A60B Parquet rood

Prettige stofzuiger! doet wat er van verwacht wordt, het maximale zuigvermogen is enorm.
Klein compact strak model!

Margriet Janssen 09-02-2014
Geschreven voor: Samsung A60B Parquet rood

Prima zuigkracht, ook fijn dat deze te regelen is middels een schuifknop aan het apparaat en een schuifknop aan de stofzuigerstang. Hij is licht en handig in gebruik, leuk design

Rocket_88 08-02-2014
Geschreven voor: Samsung A60B Parquet rood

Na lang zoeken naar een geschikte stofzuiger ook zeker ivm met allergie, zijn we tot deze Samsung gekomen.
Na intensief diverse stofzuigers in de winkel geprobeerd te hebben en de voors en tegens (prijs, geluid, filtersysteem) tegen elkaar af zetten, hebben we voor de Samsung gekozen. De duurzaamheid moet zijn eigen nog bewijzen, maar zoals de stofzuiger aanvoelt en de gebruikte materialen lijkt, dit zeker niet tegen te vallen. Ook over de zuigkracht en het daarbij behorende geluid hebben we niet klagen. Al met al volgens ons een goede koop.

Jaco39 06-02-2014
Geschreven voor: Samsung A60B Parquet rood

Heb hem nu een paar dagen in bezit en mij valt op dat hij degelijk gebouwd is. De zuiger heeft een goede zuigkracht en rolt makkelijk achter je aan. Het meegeleverde borsteltje vind ik mooi gevonden, drie mogelijkheden in een hulpstuk. Duurzaamheid weet ik nog niet vandaar n.v.t., heb hiervoor een philips gehad en die heeft het niet lang uitgehouden terwijl het goed bekend stond.
Maar voor nu ben ik er zeer tevreden over.

naam 1441 06-02-2014
Geschreven voor: Samsung A60B Parquet rood

prima stofzuiger, lekker compact en goed op te bergen. Zuigt erg goed, maakt weinig lawaai, prettige hulpstukken. Over de duurzaamheid kan ik na enkele dagen nog niet oordelen.

Alex170773 06-02-2014
Geschreven voor: Samsung A60B Parquet rood

Ik heb deze stofzuiger nu een paar dagen in het bezit en ik ben er zeer tevreden over. Hij doet wat je van een goede stofzuiger mag verwachten. Hij rolt prima achter je aan en maakt prima schoon. Kortom een aanrader.

B. Rozeboom 05-02-2014
Geschreven voor: Samsung A60B Parquet rood

Een fijne stofzuiger met een lang snoer.
Hoge zuigkracht, met genoeg toebehoren.
Stang is ook lang genoeg.

BB82 05-02-2014
Geschreven voor: Samsung A60B Parquet rood

Mijn algemene indruk van deze stofzuiger is dat je behoorlijk veel waar voor je geld krijgt, en al helemaal met het oog op de cashback actie.

De punten die mij het meeste aanspreken zijn de vormgeving en de zuigkracht. Wanneer je de zuigkracht regelaar iets over de helft zet, heb je wat mij betreft ook al genoeg power! Verder oogt het product ook best degelijk maar omdat ik hem maar kort in bezit heb kan ik er nog niet heel veel over zeggen (Vandaar een 7).

Ook zie ik punten voor verbetering die met name betrekking hebben op het gebruiksgemak. Het eerste punt heeft betrekking op de parketborstel. Wanneer je de stang tijdens het zuigen wat verder naar je toe beweegt komt de borstel schuin op de vloer te staan. Het is dus wat lastiger om dingen op te zuigen die zich vlakbij je bevinden. Alleen in hele kleine ruimtes is dit hinderlijk. Een scharnierende parketborstel zou uitkomst kunnen bieden...
Overigens moet ik wel zeggen dat ik lang ben en dat bij lange mensen de borstel al eerder schuin gaat staan tijdens het terugtrekken van de stang.

Daarnaast is mij opgevallen dat als je bij mijn exemplaar aan de slang trekt om de stofzuiger met je mee te laten gaan, dat ie dan altijd op het laatst nog even een bochtje maakt en dus niet recht met je meekomt. Is ietwat jammer maar ik heb het zeker niet als een probleem ervaren.

Ook denk ik dat de onderdelen van de stang wel iets steviger in elkaar hadden kunnen zitten. Ook dit is niet echt een probleem, maar als je bijvoorbeeld op hoge zuigkracht een tapijt gaat zuigen merk je wel dat er speling aanwezig is.

Tot slot kan ik zeggen dat ik ondanks de kritiekpuntjes best tevreden ben!

Boots8 03-02-2014
Geschreven voor: Samsung A60B Parquet rood

Ben zeer onder de indruk van de prestaties van deze stofzuiger, de degelijke manier van bevestiging van de diverse hulpstukken met behulp van een kliksysteem

Roelof1963 03-02-2014
Geschreven voor: Samsung A60B Parquet rood

Is een goede stofzuiger voor dat geld.
Alleen hoop ik dat ie lang zal meegaan.
Mijn vorige stofzuiger een miele. heeft maar 3 jaar geleefd

butijn 03-02-2014
Geschreven voor: Samsung A60B Parquet rood

Pprachtig vorm gegeven fijn apparaat zuigkracht enorm en regelbaar zeer goede prijs kwaliteit verhouidng

TheMusketeer 03-02-2014
Geschreven voor: Samsung A60B Parquet rood

Heeft genoeg hulpstukken. Zuigt redelijk stil en krachtig. Nu afwachten hoe hij zich gedraagt de komende maanden.

Tofig 01-02-2014
Geschreven voor: Samsung A60B Parquet rood

Ik heb deze voornamelijk vanwege HEPA 13 filter gekocht.
Ik heb maar 1 dag, maar hij ziet er prima uit.
In iedere geval zuigkracht en vormgeving zijn goed.

ol-4 01-02-2014
Geschreven voor: Samsung A60B Parquet rood

Waanzinnige zuigkracht. Weinig lawaai en niet te zwaar. Ziet er ook behoorlijk degelijk uit, maar kan over duurzaamheid nog niets zeggen omdat ik 'm nog maar net in bezit heb.

JVerhoef 30-01-2014
Geschreven voor: Samsung A60B Parquet rood

Zeer mooi en vooral makkelijk model in gebruik, nog maar een paar dagen in mijn bezit maar nu al blij dat we voor deze stofzuiger gekozen hebben. Maakt weinig lawaai. Zitten meerdere opzetstukken bij. Voor de service ook een compliment, op de dag dat de oude stofzuiger stuk was gelijk in de avond deze stofzuiger bestelt en binnen 24 uur was het in huis, super!!

ikbeproef 30-01-2014
Geschreven voor: Samsung A60B Parquet rood

Mogelijkheid is prima, zuigt uitstekend en rolt lekker. Gebruiksgemak vind ik wat minder, toch jammer dat de spleetborstel en het borsteltje voor de bank e.d. niet IN de stofzuiger zitten, maar los erbij geleverd worden. Daarom heb ik ook "maar" een 8 gegeven voor vormgeving Duurzaamheid kan ik weinig over zeggen, toch, ziet er stoer uit en ik denk dat alles degelijk is. De tijd zal het leren.

Saskia03 30-01-2014
Geschreven voor: Samsung A60B Parquet rood

stofzuiger is makkelijk in gebruik. Rijdt goed en zuigkracht is ook goed. Wel jammer dat op de parketborstel geen ophang haakje zit.

rein03 29-01-2014
Geschreven voor: Samsung A60B Parquet rood

Zuigt zoals al meerdere recensies vermelden het tapijt van je vloer. Daarnaast rijd/draait hij soepeltjes achter je aan.

Irjalu 28-01-2014
Geschreven voor: Samsung A60B Parquet rood

Het is een gemakkelijk te bedienen stofzuiger, mooie grote knoppen en soepele schuifknop. Zeer wendbaar met prettige bumper. Een mooi spacy uiterlijk, netjes afgewerkt. Voldoende lang snoer. Grote zuigkracht (ideaal voor kattenharen) en niet lawaaiig. Alle mogelijkheden die je voor een stofzuiger kan bedenken.

Liene40 28-01-2014
Geschreven voor: Samsung A60B Parquet rood

ik heb mijn stofzuiger ontvangen, ik heb in het verleden alleen maar miele gehad, nu voor het eerst een ander merk de samsung VC21F60WNAR/EN gekocht en ben zeer tevreden over deze mooie rode stofzuiger qua prijs, uiterlijk en vormgeving, mooi lang snoer, grote inhoud stofzak, een hepa luchtfilter voor allergieën, het geluid nivau is ook goed. een vermogen van 2100 watt en dan heb ik het nog niet gehad over de ongelofelijke zuigkracht van maar liefst 530 watt, voor mij nu geen ander merk dan samsung, dit is in een woord een topproduct en kan het iedereen aanraden.